Шановні клієнти!

Наш магазин любить і цінує своїх покупців і щоб наша співпраця була приємною і комфортною, ми розробили цю статтю для Вас.

На всі товари, придбані в нашому магазині, поширюється дія закону України «Про захист прав споживачів».”. З метою запобігання непорозумінь, просимо Вас звернути увагу на зазначений нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

1. Отримання товару

При отриманні товару посилку необхідно відкривати в присутності співробітника Нової Пошти/кур'єра компанії. Завжди перевіряйте посилку на предмет пошкоджень, відповідності комплектації та замовлення; переконайтеся в тому, що якість і кількість товару відповідає замовленню. Такі заходи безпеки дадуть змогу уникнути неприємностей у разі пошкодження або крадіжки товару під час перевезення. Якщо у відділенні Нової Пошти виявлено пошкодження товару або нестачу, Вам потрібно скласти акт приймання-передачі спільно з працівником відділення. Всю необхідну інформацію можна отримати у співробітника Нової Пошти. У разі, якщо посилку Ви забрали, не оглянувши на відділенні, і товар виявився пошкодженим з вини перевізника, то Продавець має право відмовити в поверненні або обміні товару.

2. Відмова від отримання товару

Шановні клієнти, якщо з якоїсь причини Ви передумали забирати замовлення, будь ласка, повідомте нам про це. Будь ласка, не ігноруйте дзвінки операторів. Відмовитися від замовлення - Ваше право. Це ніяк не вплине на подальше обслуговування, і Ви зможете зробити наступне замовлення, коли це буде зручно.

3. Пошкодження/втрата товару під час транспортування

За пошкоджений або загублений товар Ви можете отримати компенсацію лише правильно склавши акт приймання-передачі/претензію в момент отримання посилки. В іншому випадку буде неможливо отримати компенсацію або довести провину перевізника. Продавець не несе відповідальність за роботу служби доставки і не відшкодовує вартість товару, який був пошкоджений або загублений з вини перевізника.

4. Заміна/повернення товару належної якості

Згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» заміна/повернення можливі протягом 14 днів від дня купівлі товару, у разі, якщо товар не був у використанні, не має слідів використання: подряпин, відколів, потертостей, програмне забезпечення не зазнавало змін, наявні заводські ярлики та бирки, товар повністю укомплектований, не порушено цілісність пакування, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт та умови купівлі зазначеного товару. Не підлягають заміні/поверненню товари зі списку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого КМУ, згідно зі ст. 9 ЗУ «Про захист прав споживачів». У разі відмови від товару в разі, якщо він є частиною комплекту, повернення може здійснюватися тільки повним комплектом. Транспортування товару/заміни товару в даному випадку здійснюється за рахунок Покупця. Якщо під час розгляду вимоги Покупця про заміну/повернення товару буде встановлено, що товар був в експлуатації, має дефекти (тріщини, подряпини, відколи, механічні пошкодження, за винятком прихованих виробничих дефектів), перебуває в неповній комплектації або не в заводському упакуванні, то обмін/повернення здійснено не буде. При поверненні не допускається нанесення на упаковку написів, адрес, клейких матеріалів тощо.

5. Заміна/повернення товару неналежної якості

Згідно зі ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» здійснюється в разі виявлення істотних недоліків товару або прихованих виробничих дефектів, виявлених у процесі експлуатації. Відмінність елементів дизайну, відтінку або оформлення від заявлених в описі на сайті не є істотним недоліком, несправністю або нефункціональністю товару. Можлива заміна товару або його комплектуючих на аналогічні за властивостями та вартістю, за умови попереднього узгодження з Покупцем, не є істотним недоліком, несправністю або нефункціональністю товару. У разі виникнення проблем з товаром переконайтеся, що Ви повністю ознайомилися з інструкцією з експлуатації товару, пам'яткою Покупця, а також інформацією про цей товар, доступною на сайті компанії. Для обміну товару неналежної якості необхідне отримання висновку експертизи. Усі подальші дії щодо заміни/повернення товару здійснюються виключно на підставі висновку експертизи. Якщо в результаті експертизи товару встановлено, що його недоліки виникли внаслідок обставин, за які Продавець (виробник) не відповідає, Покупець зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані з проведенням експертизи, транспортуванням і зберіганням товару. Доставку товару до Продавця і назад здійснює Покупець.

6. Гарантія

На товари в нашому магазині надається гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності в товарі заводських дефектів. Гарантія надається на термін від 14 днів до 12 місяців від дати отримання, залежно від сервісної політики виробника. Термін гарантії вказано на сторінці кожного товару на нашому сайті. Для підтвердження гарантійних зобов'язань знадобитися гарантійний талон виробника, який оформляється в момент продажу товару. Без наявності цього документа гарантійне обслуговування не може бути надано.

Також у вас є можливість обміняти або повернути товар протягом 14 днів після здійснення покупки. Для цього вам необхідно звернутися до нас з наступним пакетом документів:

  • заяву про обмін або повернення покупки (бланк для заповнення заяви відправляють після звернення до магазину за поверненням);
  • чек на товар, якщо оплата була готівкою;

7. Умови заміни/відшкодування вартості товару

Для повернення грошових коштів, які були витрачені на придбання неякісного товару, покупцеві необхідно подати продавцю за місцем купівлі товару відповідну письмову заяву, де будуть написані умови покупця та причини повернення товару. Повертається сума виключно за придбаний товар, за послуги перевізника Продавець ніякої причетності не несе і гроші за доставку не повертаються.

Крім причин, у заяві необхідно вказати таке:

  1. дані про товар (назва, фабричний (серійний) номер, артикул, дата продажу, ціна на дату продажу);
  2. суму, видану за повернутий товар.

8. Анулювання гарантії відбувається в таких випадках:

  • пошкоджено будь-які захисні знаки фірми-виробника/ Продавця: стікери, наклейки, пломби тощо.;
  • вироби зазнали ремонту неуповноваженими особами з порушенням вимог виробника і норм техніки безпеки;
  • виникло пошкодження, спричинене використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
  • виріб має виражені механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
  • було проведено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару
  • товар пошкоджено внаслідок природних стихій, пожеж, повеней, землетрусів, побутових факторів та інших ситуацій, що не залежать від Продавця;
  • дефекти спричинені впровадженням витратних матеріалів, які не відповідають вимогам експлуатації;
  • виникло пошкодження, спричинене потраплянням всередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або тварин.

9. Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природний знос або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо)
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);


Якщо після прочитання всіх пунктів у Вас залишилися питання, то завжди можете звернутися до нас, написавши на нашу контактну пошту: contact@sfy.com.ua

telegram:  SfyComUa_bot


Або перейшовши на відповідний розділ для контакту з нами: https://sfy.com.ua/contact-us